Geradovana.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.
Naršydamas(-a) toliau sutinki su būtiniausiais slapukais. Taip pat gali sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Duomenų valdytojas UAB "Gera dovana". Pakeisti ar atnaujinti pasirinkimus gali atlikti čia Slapukų politika.
Patvirtinti pažymėtus
4.85 vertinimas (daugiau nei 8000+ atsiliepimų) Nemokamas keitimas ir pristatymas nuo 29 € Galioja 12 mėn. Įmonėms D.U.K. Pardavimo vietos Pagalba
Dovanų čekio savitarna

Lamborghini superautomobilis: jo istorija ir būdai kaip jį išbandyti, kai kišenėje ne milijonai

2019-05-24

Lamborghini superautomobilis: jo istorija ir būdai kaip jį išbandyti, kai kišenėje ne milijonai

Žvėriškas riaumojimas, adrenalino šiurpuliukai ir vėjas plaukuose! Štai kas Jūsų laukia pasivažinėjimo su super automobiliu Lamborghini metu. Tai sportinis žvėris, kuris suteiks išskirtinį laisvės ir skrydžio pojūtį! Dovanokite įsimintinas akimirkas sau ar artimajam su Lamborghini!

Ferruccio Lamborghini

Ferruccio Elio Arturo Lamborghini buvo Italijos verslininkas, o garsi pavardė jau parodo, kokiu verslu jis užsiėmė. F. Lamborghini 1948 m. įkūrė traktorių įmonę Lamborghini Trattori. Įmonė greitai tapo svarbia Italijos ekonomikos dalyve ir žemės ūkio technikos gaminimo lydere. 1959 m. verslininkas atidarė radiatorių gamyklą Lamborghini Bruciatori, kuri vėliau pradėjo gaminti ir oro kondicionavimo sistemas. 1963 m. jis įkūrė žymiausią iki šiol savo gamyklą – Automobilį Lamborghini – gaminančią greitus ir brangius automobilius.

Iš pradžių jis turėjo nuosavą Ferrari 250 modelį, tačiau manė, kad jam trūksta geresnių interjero detalių, geresnio sukibimo ir traukos. Tad tokiu būdu jis sugalvojo sukurti savo automobilių gaminimo įmonę.

Lamborghini superautomobilio istorija

Vyrauja keletas nuomonių, kodėl Ferruccio Lamborghini įkūrė savo sportinių automobilių gamyklą. Visos jos susijusios su konfliktu tarp Enzo Ferrari (Ferrari bendrovės savininko) ir F. Lamborghini. Populiariausia versija papasakota Ferruccio Lamborghini sūnaus, kad Lamborghini atvažiavo pas Enzo Ferrari į gamyklą pasiskųsti dėl savo automobilio Ferrari 250 GT sankabos kokybės. Enzo palinkėjo Lamborghiniui ir toliau gaminti traktorius, nes automobiliuose, o juo labiau sportiniuose, esą jis (Lamborghini) nieko nesupranta. Ferruccio grįžęs į savo gamyklą išardė Ferrari 250 GT važiuoklę ir pastebėjo, jog daugelio detalių gamintojas yra tas pats, kuris gamina detales ir Lamborghini traktoriams. Savo sandėliuose jis rado tinkamą detalę ir po pakeitimo problema buvo išspręsta. Nusprendęs, jog jo automobiliai turės V12 variklius, jų kūrimui pasitelkė talentingą inžinierių Giotto Bizzarrini, iki tol dirbusį prie Ferrari V12 kūrimo.

Pirmasis sportinis Lamborghini automobilis tapo 1964 m. Lamborghini 350GT, turintis 3,464 kubinių cm variklį ir išvystantis maksimalų 240 km/val greitį. Jis buvo gaminamas iki pat 1968 m. Tačiau labiausiai kompaniją išgarsino tais metais išleistas Lamborghini Miura modelis, kurtas nuo 1966 m. Tais metais jis pirmą kartą pasirodė Ženevos automobilių parodoje. 1976 m. šių modelių buvo parduota 111, o iš viso jų buvo pagaminta 761 vienetas.

1973 m. įvykusi kuro krizė labai skaudžiai smogė Lamborghini kompanijai, kuri 1978 m. paskelbė bankrotą. 1979 m. ji buvo išpirkta vokiečių konsorciumo, bet tais pačiais metais ištiko antroji naftos krizė ir superautomobilis vėl buvo priversta bankrutuoti. 1984 m. ji buvo parduota Šveicarijos įmonei „Mimran brothers“. Visų nuostabai 1987 m. kompaniją perpirko JAV automobilių gamintojas „Chrysler“. Lamborghini tuo metu kaip tik ruošėsi gaminti savo vieną iš garsiausių modelių – Diablo. Prie jo dizaino darbo ėmėsi Marcello Gandini, kuris dirbo ir su Miura modeliu. Lamborghini Diablo buvo gaminamas nuo 1990 m. iki 2001 m. Galingiausia šio modelio versija turėjo 5.9 l variklį, kuris leisdavo išvystyti maksimalų 330 km/val greitį.

1994 m. sausio mėnesį pablogėjus ekonominei padėčiai, Lamborghini vėl buvo parduota. Šį kartą ją nupirko Indonezijos investuotojų grupė „Megatech“. Valdant šiai kompanijai Lamborghini pagerino savo pardavimų rezultatus. 1993 m. buvo parduotas 101 automobilis, 1994 m. – 301, o 1995 m. – 414. Tuo metu buvo pristatyti patobulinti Lamborghini Diablo SV ir Lamborghini Miura SV modeliai. Pastarasis Diablo tapo perkamiausia šio modelio versija.

Dėl prastų ekonominių aplinkybių Indonezijoje 1997 m. „Megatech“ pardavė visas superautomobilio akcijas. Jas nupirko Audi koncernas. Naujasis savininkas puikiai pritaikė italų dizainą naujiems Lamborghini modeliams, tokiems kaip Murciélago ir Gallardo, kurie buvo pristatyti 2001 m. ir 2003 m. atitinkamai. Audi skyrė milžiniškas lėšas ir išteklius, kad atkurtų stabilų italų automobilių pardavimą.

Lamborghini savininkai:

  • Ferruccio Lamborghini 1963–1972
  • Georges-Henri Rossetti ir René Leimer 1972–1977
  • bankrotas 1977–1984
  • Patrick Mimran 1984–1987
  • Chrysler korporacija 1987–1994
  • Megatech 1994–1995
  • V’Power, Mycom 1995–1998
  • Audi AG 1998-iki dabar

Logotipo sukūrimas

Bulių kautynių pasaulis yra neatskiriama Lamborghini tapatumo dalis.

1962 m. Ferruccio Lamborghini apsilankė įžymaus kovinių bulių augintojo Don Eduardo Miuros rančoje, Sevilijos mieste. Kadangi Ferruccio pats buvo jautis pagal zodioko ženklą, tai jam tie didingi Miuros galvijai padarė didžiulį įspūdį ir šis nusprendė sukurti įniršusį bulio simbolį savo būsimai automobilų gamintojai.

Verslininkas po kiek laiko vėl grįžo pasisemti įkvėpimo pas garsųjį bulių augintoją. Don Eduardo‘ą užliejo pasitenkinimo jausmas po to kai jis sužinojo, jog Lamborghini steigėjas pavadino serijinį modelį, veisiamų kovinių bulių garbei. Ketvirtojo Miuros modelio šydas netgi buvo nuimtas Don Eduardo rančoje.

Lamborghini ir dabar semiasi įkvėpimo iš Koridos pasaulio. Didžioji dauguma Lamborghini modelių pavadinimų yra vienaip ar kitaip susiję su bulių kautynėmis.

Įdomūs faktai apie Lamborghini superautomobilį

1. Dauguma Lamborghini automobilių modelių pavadinimų koridos garbei yra parenkami pagal kovinių bulių veisles, dėl to Lamborghini pavadinimai yra ispanų, o ne italų kalba.

2. Italijos policija Lamborghini Gallardo naudoja donorų organų pervežimui. Lamborghini padovanojo porą Gallardo automobilių Italijos policijai.

 

3. Lamborghini Gallardo gale esantis sparnas automatiškai keičia savo kampą priklausomai nuo greičio. Važiuojant greičiau nei 130 km/val jis pasikelia į viršų ir sumažina oro pasipriešinimą praktiškai iki nulio, o sulėtėjus iki 80 km/val. sugrįžta į savo pradinę padėtį. 

4. Lamborghini Gallardo patenka į brangiausių sportinių automobilių dešimtuką. Vieno tokio automobilio kaina siekia 233,5 tūkst. eurų.

5. Lamborghini įkūrėjas pradėjo savo verslą, nes jam nepatiko jo Ferrari. 

6. Frankas Sinatra yra kartą pasakęs: „Perki „Ferrari“ tuomet, kai nori kažkuo būti. „Lamborghini“ – tuomet, kai kažkas esi“.

7. Lamborghini išleido Veneno Roadster ribotos serijos modelį, kurių iš viso buvo pagaminta tik 9 vienetai, o įsigyti galėjo tik itin turtingi žmonės, nes vieno superautomobilio kaina 3,3 mln. eurų.

8. Vertinant šio bolido greitį ne arklio, o anties galia, tai Lamborghini Aventador SV turi 2137209,2 anties galias (552 kW).

Pasivažinėjimas su Lamborghini

Norite išbandyti Lamborghini Huracan GT? Puikus būdas tai padaryti įsigijus Geradovana.lt pasiūlymą, kurio metu vairuosite Lamborghini Huracan Super Trofeo. Tai GT klasės lenktyninis superautomobilis, kuriame naudojamas standartinis Lamborghini Huracan variklis, bet dėl patobulintos kuro padavimo ir išmetimo sistemos šis yra galingesnis ir pasiekia net 620 AG. Tuo panašumai ir baigiasi su standartiniu Huracan‘u.

Lamborghini Huracan Super Trofeo kėbulas – iš anglies pluošto ir yra lengvai nuardomas, jog būtų galima greitai „aptarnauti“ automobilį. Huracan Super Trofeo aerodinamika daug efektyvesnė, o važiuoklė gali būti lengvai reguliuojama, pritaikant automobilį skirtingoms oro sąlygoms.

Stabdžiai – sportiniai. Atlaiko itin aukštą temperatūrą. Pavarų dėžė – sportinė, valdoma svirtelėmis. Dėl garsą izoliuojančių medžiagų nebuvimo, salone labai triukšminga, tik važiuojant su šalmais garsas šiek tiek izoliuojamas.

Tai ne standartinis Lamborghini Huracan – tai lenktyninis superautomobilis Huracan Super Trofeo – vienintelis toks Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Tad įsigiję šį pasiūlymą, turėsite galimybę išbandyti šį vienetinį superautomobilį!

Lamborghini automobiliai – iš prigimties sukurti laimėti. Tai elitinio žiedinių lenktynių piloto bolidas.

Su šiuo automobiliu, taip pat turite galimybę pabūti ir vairuotojo, ir šturmano vietoje! Tai Huracan GT: aš vairuotojas + aš šturmanas pasiūlymas. Ir tai dar ne viskas! Galite tapti Lamborghini šturmanu trasoje!

Lamborghini Huracan Super Trofeo:

  • lenktyninis GT klasės automobilis;
  • svoris: 1270 kg;
  • galia: 620 AG;
  • iki 100 km/val. įsibėgėja per 3 sek.;
  • maksimalus greitis 285 km/val.

Taigi, tai ne tik puiki pramoga Jums, bet ir unikali dovana, leidžianti pajusti Huracan Super Trofeo brutalų greitį ir pamatyti kaip profesionalus lenktynininkas valdo šį Lamborghini arba kaip jį vairuojate pats. Milžiniškas greitis, protu nesuvokiamas superautomobilio sukibimas ir adrenalinas, kuris pulsuos kraujyje dar ilgą laiką.

Verta išbandyti!

Atgal