Geradovana.lt puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.
Naršydamas(-a) toliau sutinki su būtiniausiais slapukais. Taip pat gali sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Duomenų valdytojas UAB "Gera dovana". Pakeisti ar atnaujinti pasirinkimus gali atlikti čia Slapukų politika.
Patvirtinti pažymėtus
4.85 vertinimas (daugiau nei 8000+ atsiliepimų) Nemokamas keitimas ir pristatymas nuo 29 € Galioja 12 mėn. Įmonėms D.U.K. Pardavimo vietos Pagalba
Dovanų čekio savitarna

Karantino įtaka viešbučių veiklai

2020-04-14

Karantino įtaka viešbučių veiklai

Šis karantino laikotarpis nelengvas visiems. Daug žmonių ir verslų sulaukia vienokių ar kitokių pasekmių. Apie verslo pokyčius, naujus iššūkius ir ateities perspektyvas pasakoja „Gera dovana“ partneriai – viešbučių „Barono vila“, „Atokampis“ ir „Margis“ atstovai.

„Barono vila“: nauji iššūkiai priverčia veikti kūrybingai 

Skandinaviško stiliaus poilsio kompleksas „Barono vila“, įsikūręs Anykščių rajone, nuošaliame gamtos kampelyje, išsiskiria ne tik dizainu, bet ir gyvūnijos gausa. Komplekse auginami taurieji elniai, danieliai, Gotlando avys, kurias svečiai gali stebėti pro vilos langus. Poilsio komplekso vadovė Rūta Baronienė pasakoja, kad ši situacija išskirtinė ir reikalauja ypač greitos reakcijos. 

„Šiuo laikotarpiu sunku  daug planuoti –  kas dieną sulaukiame naujų nutarimų ir rekomendacijų. Dauguma klientų, kurie turėjo rezervacijas karantino metu, jas perkėlė vėlesniam laikui –  vasaros viduriui ir net rudeniui. Šiuo metu teikiame apgyvendinimo paslaugas tik šeimoms, kurios gali apsistoti privačiose vilose. Tokių vilų turime 3, tačiau matome, kad poreikis yra didesnis“, – pasakoja –. 

Anot šeimininkės, šiuo metu ypač pasikeitė bendravimas su klientais. Anksčiau buvo palaikomas glaudus ryšys, o dabar bendraujame tik elektroninėmis priemonėmis, nuotoliniu būdu ir vengiant fizinio kontakto.

„Mūsų teritorija – kaip uždaras modernus kaimelis: su administracija, skalbykla, gyventojų vilomis ir restoranu. Mūsų tikslas – sukurti svečiams saugią ir namus primenančią aplinką. Šiuo metu ypač svarbu, kad lankytojai jaustų personalo dėmesį ir rūpestį – net ir nuotoliniu būdu. Po kiekvieno svečio apsilankymo patalpas vėdiname ne mažiau 12 val., išvalome ir dezinfekuojame paviršius, kambariuose visuomet yra apsaugos priemonių“, – apie pokyčius kalba vilos šeimininkė.

Visgi R. Baronienė tiki, kad po karantino žmonės bus išsiilgę gamtos, poilsio šalia ežero ir kitų pramogų.

„Manau, kad po karantino nutraukimo žmonės bus kur kas atsargesni, tačiau ilgą laiką buvę namie, jie norės naujų įspūdžių ir vietinių kelionių. Sunku prognozuoti, kada tai įvyks, bet mes priimsime visus, norinčius kokybiško ir privataus poilsio“, – teigia „Barono vilos“ šeimininkė R. Baronienė.

 „Atokampis“: žmonės bus atsargesni, tačiau poilsio neatsisakys

Kaišiadorių rajone įsikūrusi tikra poilsio oazė „Atokampis“, svečius kviečia ypač privačiam poilsiui miško apsuptyje esančiuose privačiuose nameliuose. Kiekvienas namelis turi savo teritoriją, todėl matyti ar išgirsti kitus komplekso svečius beveik neįmanoma. „Atokampio“ rinkodaros vadovė Ieva Piraitienė teigia, jog įsigaliojus karantinui teko prisitaikyti prie naujų taisyklių, atsisakyti SPA ir maitinimo paslaugų.

„Paskelbus šią situaciją, baiminomės, kad bus visiškai uždraustos apgyvendinimo paslaugos, tačiau taip nenutiko ir mūsų kompleksas atitiko reikalavimus. Nors neteikiame maitinimo ir SPA paslaugų, klientai atsargiai, bet rezervuojasi nakvynes arba jas perkelia vėlesniam laikui. Nesitikėjome, tačiau dabar matome, kad rezervacijos atliktos mėnesiui  į priekį, o laisvi savaitgaliai – tik vasaros pabaigoje“, – patirtimi dalijasi I. Piraitienė.

Anot jos, pagrindiniai iššūkiai, iškilę karantino metu, yra kitų tiekėjų pristatymo terminai, saugumo užtikrinimas svečiams ir darbuotojams.

„Turime labai tikslingai planuoti savo laiką ir darbą –  reikiamų prekių pristatymas stringa. Ruošdami namelius kokybiškam ir saugiam poilsiui, didelį dėmesį skiriame jų vėdinimui. Todėl įspėjame klientus, kad atvykti anksčiau nei numatytas atvykimo laikas, – negalima. Užtikrinti saugumą turime ne tik klientams, bet ir mūsų komandai, kuri su atsidavimu stengiasi net tokiu metu padaryti viską, kas geriausia. Su klientais neturime jokio fizinio kontakto – visas bendravimas yra virtualioje erdvėje, jiems atvykus telefonu paaiškinama, kur rasti savąjį namelį ir raktus. Tenka prisitaikyti ir ieškoti naujų būdų komunikuoti su svečiais“, – pasakoja rinkodaros vadovė.

Nuo pat verslo pradžios „Atokampio“ komanda didelį dėmesį skyrė vietinio turizmo populiarinimui, todėl uždarytos valstybių sienos ir užsieniečių srautų sumažėjimas verslo nepaveikė. Kaip ir buvo iki šiol – didžiausia dalis klientų yra lietuviai, norintys atrasti Lietuvos gamtos grožį ir poilsį atokiame kampelyje. 

Poilsio oazės šeimininkė I. Piraitienė teigia, kad ateitį prognozuoti sunku, tačiau, jei apgyvendinimo paslaugos griežčiau nebus apribotos, rezervacijų kiekis ir toliau didės, o žmonės rinksis poilsį atokiuose poilsio kompleksuose. 

„Margis“:  prognozuoti sunku, bet lauksime visų

Šalia Margio ežero įsikūręs viešbutis „Margis“ svečių laukia visus metus, tačiau esama situacija gerokai pakeitė darbo pobūdį ir suplanuotus svečių vizitus. Viešbučio vykdančioji direktorė Audronė Jankūnienė pasakoja, kad įsigaliojęs karantinas pakoregavo siūlomų paslaugų paketus.

„Prasidėjus karantinui nenorėjome visiškai sustabdyti viešbučio veiklos, tad teko atsisakyti SPA, maitinimo, pirčių ir baseinų zonos paslaugų. Šiuo metu priimame svečius su momentinėmis rezervacijomis. Dauguma rezervacijų – tiek privačių, tiek verslo – buvo perkeltos vėlesniam laikui“, – pasakoja A. Jankūnienė.  

Nuostabiame gamtos kampelyje, šalia Trakų istorinio nacionalinio parko įsikūrusiame viešbutyje „Margis“, kiekvienas vilos kambarys turi atskirą įėjimą, terasą. Viešbučio teritorija apima daugiau nei 4,5 ha plotą, tad gamtos ir privatumo čia netrūksta. 

„Ne kiekvienas gyvenantis mieste turi savo žolės lopinėlį ar gyvena šalia parko, todėl pabėgimas į gamtą, atotrūkis nuo miesto gali būti išsigelbėjimas, pasiilgusiam saugaus ir kokybiško poilsio. Stengiamės, kad net ir šiuo metu svečiai jaustų rūpestį, kad ir nuotoliniu būdu. Kambariai ir kitos zonos nuolat dezinfekuojamos, apsaugos priemonėmis aprūpiname ir svečius, ir kolektyvą. Svečiams siūlome nakvynę, galimybę patiems pasigaminti pusryčius ir ilsėtis pušų apsuptyje“, – teigia viešbučio vadovė. 

„Pasibaigus karantinui tikimės stabilaus klientų srauto augimo. Manau, kad po saviizoliacijos žmonės labiausiai bus išsiilgę artimųjų: vieni pas kitus vyks į svečius ir stengsis atsigriebti už prarastą laiką. Tačiau tą galima padaryti ir naujoje aplinkoje – mes visų labai lauksime!”, – kalba A. Jankūnienė.

 

Atgal