„Gera dovana“ – gerų emocijų parduotuvė. Skrydžiai, aktyvios pramogos, greitis ir adrenalinas, ypatingos vakarienės, masažai ir SPA centrai bei daugybė kitų originalių dovanų vos per 1 minutę. Nuo 2007 metų „Gera dovana“ lyderiauja dovanų čekių, kortelių ir rinkinių platinimo rinkoje. Šiuo metu parduotuvėse, didžiausiuose prekybos centruose ir internete siūloma daugiau kaip 3 000 skirtingų dovanų – visiems metų laikams, visoms progoms ir kiekvienam.
Misija klientams
Suteikti prieinamiausią geriausių įspūdžio dovanų pasirinkimą.
Misija partneriams
Būti patraukliausiu ir profesionaliai rūpestingu partneriu.
Misija darbuotojams
Kartu su atsidavimu įgyvendinti kūrybingus sprendimus ir įveikti iššūkius.
Misija akcininkams
Būti tarptautiniu lyderiu įspūdžio dovanų kategorijoje ir jų pardavimo kanaluose.
Klientų aptarnavimo gidas
Klientų aptarnavimo gidas – tai bendras mūsų sutarimas, kaip kokybiškai aptarnauti kiekvieną klientą ir užtikrinti jo sklandžią kelionę nuo pirmojo kontakto su „Gera dovana“ iki jo išlydėjimo ir pasinaudojimo dovana. Klientais vadiname ir mūsų išorinius klientus, kurie perka ir naudojasi mūsų dovanas ir partnerius, su kuriais bendradarbiaujame. Kolegos, su kuriais matomės kasdien, taip pat yra mūsų klientai – vidiniai klientai. Klientų aptarnavimo gidas padeda suprasti bendravimo principus ir užtikrinti aukščiausią aptarnavimo lygį, tokiu būdu vienodai ir vieningai reprezentuojant bendrovę ir kuriant draugiškus santykius su mūsų klientais. Šis gidas tiksliai nurodo elgesio su klientais normas, darbo principus, nusako gaires ir teikia naudingas klientų aptarnavimo rekomendacijas. Viskas prasideda nuo mūsų! Girdėtas posakis: „Kai laivas nežino, kur plaukti, joks vėjas jam nebus palankus“. Gera žinia, kad mes, „Geros dovanos” komanda, tiksliai žinome, kur plaukiame – turime savo viziją ir misiją. Žinome ir kokie vėjai (vertybės) mums palankūs.
Mes esame
• Empatiški: įsijaučiantys ir suprantingi.
• Nuoširdūs, nes bendraujame atvira širdimi.
• Rekomenduojame atsakingai - pasitikime savimi.